1.8.07

Letovanje za 2,80€

Pomalo traumatično sleteh u Podgoricu i odmah se zaputih ka moru. Tog prvog dana završim u Reževićima na nekoj divljoj nenormalno zabačenoj plaži sa stenjem, kamenjem i velikim talasima. Klopa je bila vrh, cene jebitačne a stopala i kolena su nastradala od stena i talasa. I to nije sve - dobila sam i ujed pčele za mesto koje nije pristojno spominjati. To je baš baš svrbelo ali barem nisam otekla ili se gušila. Povratak uzbrdo me je ubio i rekla sam da sledeći dan tu ne silazim. Izuzela sam prethodno kotrljanje do dole kad se umalo nisam skršila nekoliko puta. Smeštaj smo jedva pronašli, al bio je fensi - klima, kuhinja, nov nameštaj, terasa. Naravno i skup.

Ujutro smo se zaputili dalje, do Stoliva. Put je bio ubitačan, napolju vrućina, gužva na putu, i ogromna kolona jer smo baš uboli vreme kad je ukrcavanje na trajekt. Malo smo se plaknuli, jeli, lako našli smeštaj i ostali da uživamo u nedostatku gužve. Našli smo neku zavetrinu gde smo se zabili, ležali, sedeli, kupali, sunčali. A onda smo uveče prošetali Kotorom, klopali neke džinovske pice i pili Bavariu.

Treći dan smo poranili pa smo već u 8h bili na kupanju. Kafu smo pili sa komšijama Novosađanima. A uz kafu je pala i loza :). Stvarno sam pokušala da odbijem ali... Kažu "pa žensko si, to ti je zdravo, za cirkulaciju, da te prodrma". Bila je to baš neka dobra loza, ledena, i prijala je. Pao je i doručak, pa onda ture kupanja, blejanja, sunčanja, dremanja, pričanja i svega ostalog. Veče smo proveli na istom mestu uz sok i Bavariu i veeeeliko društvo. Od 7 do 77.

Poslednji dan smo ponovo poranili da bismo pre gužve i vrućine stigli na Jaz. Zaboli smo kraj plaže gde nije gužva i gde je jedini pristojan kafić ne celom Jazu (koliko sam ja videla). Piči Cafe del Mar i uživa se. Pije se kafa, pa neki špriceri, pa odemo da se osvežimo u moru, pa se vratimo na sendviče i špricere, pa odemo na plažu, tu nam donesu sokiće i tako provodimo ceo dan. Između 5 i 6 popodne smo krenuli ka Podgorici. Tuš, prepakovanje, lagana vožnja... Sve u svemu stigla sam nekoliko sati pre leta, jbg tako je moralo biti, lik koji me je vraćao do Pg je morao da se ranije vrati zbog nekih obaveza pa sam tako ostala jadna sama da čamim i čekam let. Pila kafu i koka kolu i pregledala slike i šetala oko aerodroma i slikala i pila sok i na kraju je i avion malo kasnio, a tek unutra kad sam videla gužvu smračilo mi se. Let je bio superica, nije treslo kao u odlasku i brzo smo doleteli u Bg. Sa 40 stepeni sam doletela na 14. Na parkingu jebenom dezorganizovanom sam provela jos pola sata.

Naravno, ima i slika.

U petak palim u Prag, pa ako ne budem pisala ništa do tada, a verovatno neću, poželite mi srećan put pa očekujte novu galeriju za nekih nedelju dana kad se vratim.