7.9.06

E kao...

Sve oko mene (nas) je sa prefiksom E, moja struka, okruzenje, svakodnevica... Sve je elektro, elektronski, E-nesto, E-svasta... elektronsko poslovanje, elektronsko placanje, e-banking, e-magazin, (jedini magazin koji i dalje citam u papirnom izdanju), e-books, e-communities, E-trgovina ;), cak je i E.T. (iako nema veze sa "elektro" ali setih se i toga) snimljen godine kada sam se ja rodila (1982). Kad na to dodam digitalno i sajber i jos ohoho vezanih pojmova koje sad imam na umu mogla bih citav ejbisidi da svedem samo na "savremene" pojmove. I sve je to sasvim super, da ne pomisli neko da je ovo kritika modernog doba.
Priznajem da prva stvar na E koju sam zelela da opisem nije nista u elektro maniru vec je to jedna moja strast zvana Enterijer. Zasto strast? Ja sam istinski zaljubljena u enterijere, u (zatvorene) prostore, namestaj. Pri cemu "zaljubljena" nije nista figurativno vec pravo osecanje uzbudjenja, uz sirenje zenica, cerenje do ushiju, znojenje dlanova prilikom prisustva ili vidjenja neke fine prostorije ili komada namestaja ili neke prakticne upotrebe zivotnog ili radnog ili bilo kakvog drugog (zatvorenog) prostora. Priznacu da imam i jednu "falinku" (nekolicina ljudi je u to upucena i zapravo su to smatrali jako sarmantnim) u smislu da skoro svaki put kada se nadjem u novoj prostoriji ja se zamisljam u njoj, svoj zivot, boravak, svoje uredjenje, gledam sta mi se dopada i sta bih promenila i sta preuredila ili kako bih od postojeceg napravila nesto po svom ukusu, ili cak kako bih potpuno uredila taj prostor od nule. Onda sve to isto ali u skladu sa osobom koja tu zivi/radi/stagod... A sve to tako naivno, skoro detinje zaludjeno posto svakako nemam nikakvog obrazovanja iz te oblasti. Poenta je da volim prostorije sa smislom. Ne prihvatam "daj sta das", "tu se samo prenoci" i slicne izgovore. Valjda zato sto smatram neophodnim da ljudi u sve sto rade unesu sebe, pa je logicno to raditi i sa ambijentom u kome smo. Svaki prostor zasluzuje paznju, svaki covek zasluzuje prostor na/u kome je radjeno. Moram li da napominjem da se davim i ludim nad casopisima o arhitekturi i enterijeru, katalozima namestaja i sl.? :D

4 komentara:

Anonymous said...

... ecstasy :p

lilt said...

ma da bre!
super!
ja te podrzavam i potpuno se slazem s tim. znas to.
kad budemo zivele onako i gde smo planirale imacemo najlepsi stan.
a i to smo se dogovorile... :)
cak nam je i ukus isti!
la la la...

artichoka said...

sa sve disco ball in the kitchen

Anonymous said...

a moja asocijacija na "e" je "E-play"! obožavam ih (-: