10.7.07

Lep pocetak godisnjeg odmora

Prosla nedelja je bila moja poslednja radna nedelja na poslu pred kolektivni godisnji odmor. Nije bilo previse radno osim u cetvrtak kada je zvanicno i bio poslednji dan. Tih dana sam odlucila da idem u Prag ovog leta i vec u utorak sam trazila od sekretarice potvrdu o zaposlenju kako bih predala za vizu. U utorak uvece me je sestra zvala sa posla da mi kaze da mi je nasla cimerku za Prag. Wow, usteda od 70 eura, tj 70 eura vise za troskarenje. Isto vece sam kupila i suknju i razmisljam kada cu da je obucem :). Tada je bio i moj poslednji cas italijanskog na nivou A2/1 i sad imam dvomesecnu pauzu do septembra kada prelazim na sledeci nivo. Naravno da sam test polozila i imala 86 bodova. Posto sam zavrsila sa tom obavezom a i poslu se blizio kraj konacno sam se u sredu vece uputila na trening. Za sada junacki izdrzavam s obzirom na pauzu od godinu i po dana. U sredu je On bio kod mene na poslu - pili smo kafu, viski i pricali sa koleginicom. Proslo je dosta ok. Isti dan sam dobila i potvrdu sa posla za vizu i tad me je uhvatilo neko mini ludilo pred put. U cetvrtak nismo digli glavu od posla. Popodne nam je receno da mozemo da pocnemo sa odmorom ako nemamo drugih obaveza. U malecnoj euforiji sam odlucila da se pocastim izlaskom ali uz nesto novo ili nekog novog. Iscimala sam jednog sto sam ga upoznala jednom u gradu i cak ga suptilno ubedila da otkaze sve planove ako moze jer sam ja bas bas raspolozena. Naravno, nije bilo tesko i vece je proslo uz super zezanje tako da mogu reci da sam dobru varijantu izvela.

Napravila sam cak i listu ljudi sa kojima moram da se vidim. Dobra fora skroz ;) i za sad funkcionalna.

Petak, moj poslednji dan na poslu, je bio pomalo haos. Morala sam da svratim na 10 minuta da nesto odnesem kolegi i vec sam isplanirala da picim dalje u neku skitnju. Nisam ni stigla do petog sprata - uhvatila me koleginica da joj pomognem jer kolega sincic mame i tate profesora nije dosao da obavi svoj posao. 10 minuta pretvorilo se u 7 sati :)

Eh konacno u subotu odem da pijem sa komsijom. Par puta me je zvao u situacijama kada nikako nisam mogla da se vidim sa njim a htela sam. Zveknuli smo neke rakije na Povetarcu pa se vozali uz glasnu muziku do jutra. Nedelju sam rezervisala za svoje prijateljice. Ada, kapoera, pivo...

U ponedeljak sam se dogovorila da pijem kafu sa kolegom sa posla. Usput smo obilazili sportske radnje po gradu jer je on trazio rolere (na kraju sam mu pomogla i da se odluci da ih kupi) a ja rukavice za trening. Otisli smo na kafu i klopu, zaboli u lokal sa klimom - napolju ni oblacka, skoro 40 stepeni, sve usijano. Ostatak dana i noci provela sam sa Njim sirom Beograda, od centra, pa do reke, pa do Vracara - jebeno lepo. Uvek kad se na kraju pozdravljam sa Njim treba mi toliko da se nakanim, kao da treba da skocim sa bandzija :).

Sinoc sam shvatila jos jednom zasto ne volim bioskope i zasto godinama nisam isla da gledam film u bioskopu. Ali kao sto da ne - kisno vece, neki stari poznanik, osrednji film, bioskop relativno blizu kuce... I iako sam planirala da dodjem kuci i ranije legnem prijateljica je imala predlog za "pice, dva", a pritom novo mesto, ziva svirka... Tesko me naterati ;) Nije lose mesto ali previse mlada ekipa. A posle svega vozikanje/jurcanje praznim ulicama - milina.

Na spisku je ostalo jos desetak ljudi koje cu da rasporedim narednih dana. Takodje fali mi neko shiz djuskanje ali zato se blizi exit da se i to nadoknadi. Obezbedili smo mesto za spavanje sad samo da obezbedimo i ufur na festival.

1 komentara:

hipomiki said...

Ksenija dana 25.7 je tvoj rodjendan ako sam u pravu tim povodom sve najbolje
Srecan rodjendan