19.11.04

KAFA

Kada imam vremena volim da sedim i da pijem kafu nekih sat vremena. Kao sada. Uzmem ogromnu šolju kafe i zasednem za komp, proverim mail, surfam, klikćem nešto ili samo slušam muziku.

I ne volim slatku kafu.

Iako sam smanjila kafu jer sam počela da se trujem istom pa se trudim da je pijem samo kad mi se pije i kad mi je potrebna. Znači čak ne ni svaki dan, a i trudim se ne više od jedne dnevno.

Juče su ipak pale dve. Došla sam kući u pola 6 AM i napalila se da idem na predavanja. Tamo je malo falilo da otklizim pod sto pa sam otišla na kafu iz automata na pauzi. Posle me je sekretarica Jeca spasla turskom kafom u kabinetu smera tako da je ostatak dana protekao bezbolno.

Najviše volim da idem na kafu sa svojim ženama iz srednje šk. Nas četiri iz klana smo tu u istom kraju i ima par mesta gde smo domaće, sedimo satima, zakeramo, pričamo, smejemo se.

Najbolju kafu (koja se jede) pravi moja Ana. Nes sa puno pene, u velikoj beloj šolji, sa slamčicom. Nikad mi nije cim da odem do Mirijeva kod nje na kafu. Naravno ne samo zbog kafe, Ana je straaaawa. I sutra idem kod nje na rođ. i smišljam da joj kupim neku moćnu šolju. Pa ako neko zna gde toga ima ili ima bolju ideju za poklon neka me kontaktira. Tnx.

1 komentara:

Sin Nebojsha said...

I meni se svidja sto se tebi svidja sto blogujem.
valjda cu da budem malo azurniji u odrzavanju mog "ljubimca".